FANDOM

Pistole Editovat

Pistole jsou nejlépe využity na blízkou a střední vzdálenost, a hodí se do různorodých bojových situací, hlavně pro střílení za pohybu. Postrádají automatickou střelbu jako to má třeba Útočná Puška, dále má pistol mnohem menší poškození než brokovnice nebo odstřelovací puška. Pistol je velmi přesná zbraň, proto jí s oblibou používají biotici a technici. Pro zlepšený efekt a sílu zbraně, mužeme použít talent Marksman (Střelec) - Tento talent snižuje přehřívání zbraně, zlepšuje přesnost a zvyšuje sílu.

Pistole mohou používat všechny Třídy.

Brokovnice Editovat

Brokovnice jsou velmi smrtící na blízkost a mohou použít schopnost "masakr". Brokovnice by se měli pořád kontrolovat, protože se velmi rychle přehřívají.

Brokovnice mohou požívat: Voják, Vanguard, Tali a Wrex

Útočná puška Editovat

Hodí se do každé situace, je stavěna pro všechny typy vzdáleností. Díky automatické střelbě se hodí k rychlému poškození nepřítele nebo pro krycí palbu. Útočnou pušku se může naučit používat jen voják.

Útočnou pušku mohou používat: Voják, Wrex a Garrus.

Odstřelovací puška Editovat

Odstřelovací pušky mají velký dostřel, jsou velmi přesné a způsobují značný ranivý efekt. Jsou pomalé a po dvou rychle vystřelených kulkách se pravděpodobně přehřejí.

Odstřelovací pušku mohou používat: Voják, Infiltrátor a Garrus.

Granáty Editovat

Diskovité granáty lze házet na velkou vzdálenost nebo je můžete připevnit na cíl či na rovné povrchy a odpálit na dálku. Nejlépe se hodí proti organickým a syntetickým cílům. Na odpálení máte 10s. Granáty může používat pouze hráč.

V síti Wikia

Náhodná Wiki