FANDOM

Zahadny

“Spása něco stojí”

Záhadný je vůdce prolidské organizace Cerberus. Objevuje se ve všech třech dílech Mass Effectu, i v některých knihách.

VzhledEditovat

Záhadný je starší muž, vystupující jako šarmantní miliardář. Vždy nosí zvláštní, ale stylový oblek (podle údajů na lodi Stínového Prostředníka má v sobě ochranu proti kulkám) a většinou se nechává při hovorech zachycovat v křesle, s hvězdou v pozadí. Podle něho samotného to posiluje jeho image, kterou po léta buduje. Záhadný má nakrátko zastřižené vlasy a zvláštně upravené oči - jestli mají nějaké speciální vlastnosti, nebo je to čistě estetický doplněk se neví (Joker je jediný, kdo se o očích Záhadného vůbec zmiňuje).

ChováníEditovat

Záhadný se chová jako uhlazený boháč, ale ve skutečnosti je schopný bez sebemenší změny výrazu nařídit vraždu člověka, a pod svou maskou diplomata ukrývá svoje skutečné cíle. To vše jen proto, že je mistr ve skrývání vlastních emocí. Dalším rysem je stálé zobrazování nevysledovatelné hvězdy v pozadí na videohovorech. To společně s vystupováním v obleku utvrzuje jeho vzhled miliardáře (což on vlastně je - Cerberus byl schopen znovu postavit Normandy, která stála tolik, jako křižník). Je také jedním z mála, kteří byli schopni jednat rovnocenně s Arií T'Loak. Jako většina lidí nesnáší selhání, také mu vadí, když se stane něco nepředvídaného, jako například zrada operativce.

V síti Wikia

Náhodná Wiki