FANDOM

Tempest je v Mass Effect: Andromeda Navaděčova hvězdná loď. Je to nejrychlejší loď své třídy a je schopna výkonu 13 světelných let za den. Loď nemá těžké pancéřování ani hlavní zbraň, takže se spoléhá na její nenápadnost.

Posádka Editovat

Areály Editovat

  • Výzkumná místnost - Toto místo je určeno k výzkumu a rozvoji, shromáždění zpravodajských informací, a vypracování praktických užití shromážděných vzorků. Je tu přístupný i terminál misí strike týmu.
    • Bio laboratoř - V tomto areálu může být nalezena Cora
    • Technická laboratoř
  • Zasedací místnost - Místo shromáždění posádky nebo videokonferencí s Nexusem. Může být zde přístupný vidcon terminál.
  • Strojírna - V tomto areálu může být nalezen Gil
  • Zbrojovna
  • Ošetřovna - Je tu Re-Spec Stanice, kde může hráč resetovat své dovednosti nebo jeho kolegů. V tomto areálu může být nalezena Lexi.
  • Nákladový prostor - Stojí tu NOMAD ND1. V tomto areálu může být obvykle nalezen Liam.
  • Ubikace posádky - Areál, kde posádka spí, obsahuje informační desku posádky.
  • Lodní kuchyně - V tomto areálu může být obvykle nalezen Drack.
  • Navaděčova kajuta - Tento prostor je vybaven Skříní, Hudbou, Emailovým terminálem, a panoramatickým výhledem na vnějšek lodi. V tomto areálu může být nalezen SAM.
  • Můstek - Je zde navigační systém, který je synchronizovám přímo s Navaděčem. jakákoliv destinace v Heleuském shluku zde může být zpřístupněna. V tomto areálu můžou být nalezeni Kallo a Suvi

V síti Wikia

Náhodná Wiki