FANDOM

Scott Ryder je člen rodiny Ryderových a hratelná mužská postava v Mass Effect: Andromeda. Je mladší dvojče Sary Ryder a syn Aleca Rydera. Zpočátku je rekrutován do lidského týmu Navaděče. Je mu přibližně 22 let.

Pozadí Editovat

Narozen jako mladší z Ryderovic dvojčat na Citadele v roce 2163, Scott vyrůstal s vědomím, že stanice byla bránou do celé Mléčné dráhy. V rozhovorech orientovaných na něj prohlašuje, že toto přispělo v tužbě k vykročení do tohoto dobrodružství.

S neformálním tréninkem podporovaným N7 minulostí Aleca Rydera, se Scott připojil do Alianční armády a byl přidělen na základnu poblíž Arcturské stanice k dohlížení na Relé 202. K Arcturu, toto relé hmoty vedlo do pochybného vesmíru a mělo nepříjemnou reputaci. Scott byl potřeba k ochraně Arcturum ale také měl "sedadlo v první řadě s výhledem na všechny, kteří odcházeli za bohatstvím a slávou."

Když byl Alex Ryder hanebně propuštěn kvůli jeho výzkumu UI, interní poznámky ukazují, že to mělo efekt i na konec Scottovy kariéry, čímž se pro něj Andromeda stala mnohem atraktivnější volbou k dobrodružství, které hledal.

Maličkosti Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki