FANDOM

Zkratka pro Simulovaný Adaptivní Matrix, SAM je umělá inteligence vytvořená samotným Alecem Ryderem. Z jeho uzlu v Hyperionu, SAM je propojený s vloženými senzory Navaděče: vidí a cítí to, co Ryder, poskytuje mu širší podvědomí situace, řešení problému, a taktické vylepšení. Všichni členové týmu Navaděče dostanou implantáty, které jim dovolují komunikovat přímo se SAMem.

Pozadí Editovat

První nervové implantáty byly vytvořené Dr. Ellen Ryderovou, průkopníkem v designu lidských biotických implantátů. Zatímco biotické implantáty posilují a soustřeďují se na elektrické signály podél nervového systému, Navaděčovy implantáty jsou hlouběji propojeny nejenom k nervovému systému, ale i k oběhu, endokrinním funkcím a exteroceptivní (míšní) reflexy.

Ve chvíli kdy jsou Implantáty synchronizované s umělou inteligencí, mají plný potenciál. Implantát je oboustranné propojení, zpřístupňuje vhled do hostitelova fyzického a mentálního stavu, zatímco mu to dovoluje generovat a změnit elektrické signály skrz hostitelovy nervové stezky, které tělo zaznamenává jako vlastní.

V síti Wikia

Náhodná Wiki