FANDOM

830px-Spacemonkey
Pyjak, někdy označován jako Vesmírné Opice, jsou primitivní druh nalezen na několika planetách.

Lore Editovat

Pyjak se nalézá na planetách Eletania, Tuchanka a Zorya. Skutečnost, že jsou schopni prospívat v takových rozmanitých ekosystémech naznačuje vysoká schopnost se přizpůsobovat. Žijí v malých koloniích hrubé přístřešky a zdá se umí víc, než jen bloudit ve skupinách. Jsou zřejmě poněkud kuriózními druhy, a byli známí jako uklízeči kusů techniky. Krogan z pohledu Tuchanka na Pyjaka si myslí že jsou jako invazivní obtíž. Pyjakové byli spatřeni spící na větvi stromů jemně ukazují jazyky, což naznačuje, že jedí malé housenky a hmyz ze štěrbin v kůře stromů.

Trivia Editovat

Podle Ratch. Pyjakové byly zřejmě přineseni do Tuchanky ze strany obchodníka který dovážel zboží z Eletania. Pyjakové se skrývali na palubě obchodníkovi loďi a brzy se rzutekli ven a začali krást. Když byl vůdce krogan klanu Forsan hit výkaly Pyjaků, byl vykonán obchodník zodpovědný za jejich přítomnost. Ratch pobaveně říká, že zřejmě to bylo důvodem pro provedení.

V síti Wikia

Náhodná Wiki