FANDOM

Založena v roce 2176 a zahájena v roce 2185. Iniciativa Andromeda je civilní, mezi-rasový projekt stvořený k poslání vědců, průzkumníků a kolonistů na jednosměrnou cestu, osídlení galaxie Andromeda. S podporou jejích vlivných dobrodinců, program od svého vzniku podstatně zvětšil svůj rozsah. Konečným cílem Iniciativy je zřídit trvalou přítomnost v podle všeho zdrojově bohatém okraji Andromedy, a eventuálně vytvořit spolehlivou trasu mezi ní a Mléčnou dráhou.

Pro tuto cestu bylo zkonstruováno pět Arch, vybavených cryostázními komorami pro spánek posádky na 600-leté výpravě. Zakladatelka projektu, Jien Garson, cestuje na Nexusu, hlavním plavidle expedice. Na zbylých čtyř Archách se vyskytují různé rasy; většina lidí je na palubě Hyperionu. Každá Archa má přiděleného vlastního Navaděče; mix elitního vojáka, vědce a průvodce, který bude pověřený nalezením nového domova. Pro Hyperion je vybráným Navaděčem Alec Ryder.

Zatímco dlouhosáhlé skeny Iniciace Andromeda identifikovaly několik potenciálních-obyvatelných planet v Heleuském Shluku, existuje možnost pro setkání se s krutými planetárními podmínkami během hledání vhodného Zlatého Světa. Navaděč a jeho tým budou zodpovědní za posouzeni a objeveni jakéhokoliv nutného životního prostředí když se mise rozvine.

Pozadí projektu Editovat

"Zmapování galaxie Andromedy k nalezení obyvatelných planet představuje jedinečnou výzvu. Pozorování je omezeno světlem, a vzhledem k Andromedině vzdálenosti, jakékoliv pozorování z Mléčné dráhy je 2.5 miliónů let staré - dost času pro neodvolatelnou změnu planety.
Počáteční pokusy identifikovat osídlené lokality byly obstarány asarijskými astronomickými průzkumy a zkoumány skrz prediktivní modely. Ale Jien Garsonová nebyla ochotna riskovat tisíce kolonistů bez solidní informace.
Nakonec, Iniciace získala slibovaná data od kvarianských průzkumníků, kteří prohlásili, že nalezli řadu gethů na periférii Závoje Persea. Tato řada byla údajně sestavená ze tří relé hmoty, používající senzory v kombinaci relé chodby jako formu světelně rychlostního "teleskopu" k pozorování temného vesmíru za hranicí galaktického okraje. Proč Gethové vynaložili tolik úsilí k studování temného vesmíru je neznámé.
Mezi těmito pozorováními byly blízce současné průzkumy Andromedy. Když je naše prediktivní modely potvrdily v rámci akceptovatelného okraje, Iniciace byla schopna identifikovat "zlaté světy""

V síti Wikia

Náhodná Wiki