FANDOM

Batarians Codex Image.jpg

Ke konci 60. let 22. století zahájila Aliance horlivou kolonizaci planet ve Skyllianském okraji, což se ani trochu nelíbilo batarianům, kteří tuto oblast desítky let rozvíjeli. V roce 2171 poslali batariané oficiální žádost Radě, aby Skyllianský okraj vyhlásila za „zónu batarianských zájmů“. Rada však odmítla a prohlásila neosídlené planety v této oblasti za volné k lidské kolonizaci.

Batariané na protest uzavřeli svou ambasádu na Citadele a přerušili diplomatické vztahy s Radou, v důsledku čehož se z nich stal odpadlický stát. Ve Skyllianském okraji rozpoutali válku o vlastnictví tím, že zásobovali zločinecké organizace množstvím peněz a zbraní a nabádali je k útokům na lidské kolonie. Boje vyvrcholily Skyllianskou bleskovou válkou v roce 2176, kdy piráti a otrokáři financovaní batariany napadli lidské hlavní město Elysium. V roce 2178 podnikla Aliance drtivý odvetný útok na měsíc Torfan, dlouho využívaný jako přípravná základna pro zločince podporované batariany. Poté se batariané stáhli do svých vlastních soustav a v současnosti jsou ve vesmíru řízeném Citadelou málokdy k vidění.

Známí batarianéEditovat

  • Balak
  • Charn
  • Edan Had'dah
  • Eluam Ran'perah
  • Groto Ib-ba
  • Jath'Amon
  • Jella
  • Forvan
  • Solem Dal'serah
  • Tarak
  • Sanak
  • Anto
  • Marhs
  • Cathko

Batarianské světyEditovat

  • Khar'shan - domovský
  • Anhur
  • Camala
  • Logasiri
  • Lorek
Citadela {{#dpl:category=Národy Citadely skipthispage=no|mode=inline|inlinetext= • }}
Mimo Citadelu {{#dpl:category=Národy mimo Citadelu skipthispage=no|mode=inline|inlinetext= • }}
Historické rasy {{#dpl:category=Historické rasy skipthispage=no|mode=inline|inlinetext= • }}

V síti Wikia

Náhodná Wiki