FANDOM

Archa je masivní vesmírná loď, která byla zkonstruovaná Iniciativou Andromeda, aby dopravila dobrovolné kolonisty různých ras Mléčné dráhy do galaxie Andromeda.

Vlajkovou lodí je Nexus, Citadelou inspirovaná vesmírná stanice, navržena tak, aby byla centrálním podpůrným kolem Iniciativy a dočasným domovem pro kolonisty zatímco čekají na osadu na jednom z vybraných zlatých světů. Další Archy jsou daleko menší, každé dopravující jednotlivé druhy. Nexus byl navržen tak, aby při příchodu do Andromedy, se zdvojnásobil oproti své originální velikosti. Ostatní Archy by se měli s ním spárovat, aby mu poskytli dodatečnou energii a úložný prostor.

Archy Editovat

  • Nexus - Vlajková Archa a základna operací Iniciativy Andromeda. Převáží členy několika ras, včetně kroganského klanu Nakmor. Do Andromedy dorazila 14 měsíců před Archou Hyperion.
  • Hyperion - Lidská Archa. Do Andromedy doráží v roce 2819 a střetne se s problémem na Habitat 7.
  • Leusinia - Asarijská Archa. Iniciativou klasifikována jako nezvěstná.
  • Natanus - Turianská Archa. Iniciativou klasifikována jako nezvěstná.
  • Paarchero - Salarianská Archa. Iniciativou klasifikována jako nezvěstná.
  • Šestá Archa - Kvarianská Archa, také navržená, aby dopravila Drelly, Hanary, a další rasy. Variace biologických potřeb populace této Archy vytvořila technické komplikace, takže její vypuštění bylo oddáleno do první vlny odletu. Její přílet do Andromedy není ještě po nějakou dobu očekáván.

Technologie Editovat

Protože cesta skrz temný vesmír bude trvat několik lidských životů dokonce i s rychlostí světla, Archy jsou vybaveny pody cryostází chráněných polem efektu hmoty, kde kolonisté stráví většinu času spaním dokud nedosáhnou okraje Andromedy.

Řídící Systém ODSY Editovat

Jelikož Archy nejsou v temném vesmíru schopné doplnit palivo tradičním způsobem, je cesta do Andromedy možná pouze s Řídícím Systémem ODSY. ODSY je masivní, experimentální, řídící jádro specificky vytvořené pro tuto mezigalaktickou výpravou. Je schopno recyklovat statickou energii, která by obyčejně způsobil výbuch lodi, místo toho ji skladuje k posílení primárních systémů Archy. Mezitím elektromagnetické těžké nosníky budou shromažďovat vodík z okolí Archy, přeměňováním ho v potřebě do paliva.

Reference Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki